زاپاس

رسانه خبری و تفریحی😂 زاپاس🚨

زاپاس

رسانه خبری و تفریحی😂 زاپاس🚨

زاپاس

زاپاس جذاب ترین مطالب روز

میوه ها یکی از بهترین مواد برای مصرف هستند. علاوه بر خوشمزه و شیرین ، آنها همچنین دارای طیف وسیعی از مواد مغذی هستند که به طور کلی برای سلامتی ما ضروری هستند. از آنجا که میوه به عنوان یک لایه محافظ برای دانه عمل می کند ، مصرف دانه مزایایی برای سلامتی ما نیز دارد.

ما در  رسانه خبری و تفریحی😂 زاپاس🚨 به سلامت شما اهمیت می دهیم ، به همین دلیل ما لیستی از دانه هایی را که باید در رژیم غذایی خود استفاده کنید تا از سلامت جسمی و روحی خوبی برخوردار باشید به شما می دهیم.

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. قبل از مصرف دانه های ذکر شده در زیر ، با پزشک یا ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود مشورت کنید تا از هرگونه خطری که ممکن است با آن روبرو شوید جلوگیری کنید.

1. تخمه هندوانه برای پوست بهتر

7 دانه میوه که معمولا دور می اندازیم ، اما خوردن آنها می تواند سلامت شما را افزایش دهد

هندوانه خوشمزه ، شیرین و با طراوت ، یک میوه فوق العاده خنک است که ما را به یاد تابستان و همه احساسات شادی که همراه آن است می اندازد. ما عادت داریم دانه های تیره را قبل از خوردن میوه حذف کنیم ، اما آیا واقعاً می دانیم که چه چیزی را از دست می دهیم؟ تخمه هندوانه سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان هایی است که عمدتا برای درمان آکنه استفاده می شود و به طور کلی به پوست بهتر کمک می کند.

نحوه خوردن دانه ها: دانه های هندوانه را می توان برشته کرد - قبل از پختن آنها در فر ، می توانید مقداری روغن زیتون و کمی نمک روی آنها بریزید. طعم آنها از این طریق شگفت انگیز است. با این حال ، خوردن مستقیم آنها از میوه هیچ آسیبی ندارد ، زیرا هضم آنها آسان است.

2. دانه های پاپایا برای سیستم گوارشی سالم

7 دانه میوه که معمولا دور می اندازیم ، اما خوردن آنها می تواند سلامت شما را افزایش دهد

پاپایا علاوه بر طعم عالی ، میوه ای مغذی است و فواید آن بدون شک مشخص است. مانند سایر میوه ها ، ما دانه ها را قبل از خوردن بیرون می اندازیم ، یا به طور تصادفی یکی از آنها را گاز می گیریم. چندان نمی دانستیم ، دانه های پاپایا سرشار از آنزیم موسوم به پاپائین هستند که به افزایش توانایی های گوارشی کمک می کند.

نحوه خوردن دانه ها: خوردن دانه های پاپایا کاملاً عادی است. در واقع ، برای سیستم گوارش و سلامت کلی شما مفید است. می توانید آنها را با میوه بجوید و تازه میل کنید ، یا می توانید آنها را ذخیره کرده و به عنوان  چاشنی سالاد خود استفاده کنید .

3. دانه های انار برای کاهش وزن

7 دانه میوه که معمولا دور می اندازیم ، اما خوردن آنها می تواند سلامت شما را افزایش دهد

باز کردن انار می تواند کار زیادی به نظر برسد ، اما شهد آبدار که از میوه می گیریم همیشه راضی کننده است. این میوه خنک حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری برای بدن است. از طرف دیگر ، دانه ها مقدار زیادی از سلامتی هستند و می توانند به کاهش وزن کمک کنند ، به گفته  متخصصان کاهش وزن.

نحوه خوردن دانه ها: برای بهره مندی از فواید دانه های انار ، حتماً آنها را روی غذاهای کاهش وزن خود بپاشید یا آنها را فشار دهید تا یک آب میوه سالم تهیه شود.

4. دانه های آووکادو برای سلامت قلب و عروق

7 دانه میوه که معمولا دور می اندازیم ، اما خوردن آنها می تواند سلامت شما را افزایش دهد

ناگفته نماند که آووکادو یکی از سالم ترین میوه ها است. با این حال ، برخی تحقیقات ثابت کرده اند که دانه های آووکادو منبعی کم مصرف هستند و برای سلامت قلب و عروق خونی بسیار مفید هستند.

چگونه به خوردن دانه: هنگامی که شما را به یک آووکادو را تکه تکه، را به گودال و پوست پوست قهوه ای قبل از اینکه شما اجازه دهید آن را خشک، و سپس قرار دادن بذر خود را به یک مخلوط کن تا آن را به شکل پودر است که می تواند به عنوان یک استفاده  اضافی برای smoothie یا چای ها

5. دانه های پرتقال برای افزایش انرژی

7 دانه میوه که معمولا دور می اندازیم ، اما خوردن آنها می تواند سلامت شما را افزایش دهد

وقتی به مقدار تازه و شیرین سلامتی فکر می کنید ، پرتقال اولین چیزی است که به ذهن می آید. با این حال ، دانه ها هرگز بخشی از غذای غنی از پرتقال نیستند که ما دوست داریم از آن لذت ببریم. اما چیزی که ما نمی دانستیم این است که این دانه ها می توانند سطح انرژی را در بدن ما تسریع کنند.

نحوه خوردن دانه ها: دانه های پرتقال را می توانید در حین خوردن پرتقال مصرف کنید یا در وعده های غذایی و نوشیدنی ها برای افزایش انرژی اضافه کنید.

6. دانه های گلابی آفریقایی برای دندان های سالم

7 دانه میوه که معمولا دور می اندازیم ، اما خوردن آنها می تواند سلامت شما را افزایش دهد

گلابی آفریقایی یا Dacryodes edulis ، میوه ای است که دارای انواع خواص دارویی ، دارویی و بیولوژیکی است که برای سلامتی انسان بسیار مفید است. از سوی دیگر ، دانه ها دارای مقادیر زیادی مواد مغذی از جمله کلسیم هستند که به رشد و نگهداری دندان های سالم کمک می کند.

نحوه خوردن دانه ها: اگر از میوه لذت نمی برید اما می خواهید دانه ها را امتحان کنید ، می توانید آنها را از یک فروشگاه بهداشتی خریداری کرده و مصرف کنید. علاوه بر این ، می توانید از روغن به عنوان یک مکمل طبیعی برای افزودن به روال خود استفاده کنید.

7. دانه های میوه شور برای سلامت روان

7 دانه میوه که معمولا دور می اندازیم ، اما خوردن آنها می تواند سلامت شما را افزایش دهد

میوه شور یک میوه بنفش/زرد طلایی است که به دلیل طعم و خواص مفید آن برای سلامتی شناخته شده است. اما چه کسی می دانست دانه ها می توانند به اندازه میوه برای سلامتی ما مفید باشند؟ بر اساس یک بررسی سیستماتیک ، ثابت شده است که دانه های میوه شور دارای مقدار زیادی منیزیم است که می تواند به افراد در مدیریت سطح اضطراب کمک کند  .

چگونه به خوردن دانه: این در واقع آسان به  لذت بردن از دانه از میوه گل ساعتی را از شما می توانید همه چیز را در یک حرکت شبیه چمچه زنی خوردن. یکی دیگر از راه های لذت بردن از آنها تهیه آب میوه از میوه با دانه است.

آیا تا به حال دانه های داخل میوه های ذکر شده در بالا را خورده اید؟ کدام مورد علاقه ات است؟

brightside

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی