زاپاس

رسانه خبری و تفریحی😂 زاپاس🚨

زاپاس

رسانه خبری و تفریحی😂 زاپاس🚨

زاپاس

زاپاس جذاب ترین مطالب روز

جوجه اردک های زشت دیروز قو های زیبای امروز

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۳۳ ق.ظ

همه ما به یاد داریم که چگونه در نوجوانی بینی ، مو یا پاهای خود را دوست نداشتیم. خوشبختانه این دوره به پایان رسیده است و جوجه های اردک زشت سابق تبدیل به قوهای زیبا شده اند ، به ویژه آنهایی که برای تحقق رویاهای خود تلاش زیادی کردند.

در  رسانه خبری و تفریحی😂 زاپاس🚨 ، ما تغییرات افراد معمولی را که واقعاً مصمم به بهبود ظاهر خود بودند ، بررسی کردیم. و آنها کار بزرگی انجام دادند.

"در سنگین ترین وزن ، 297 پوند وزن داشتم. تصمیم گرفتم موهایم را کوتاه نکنم تا تمام وزنم را کم کنم. با رژیم گرفتن و بوکس ، من موفق شدم زندگی ام را تغییر دهم. "

13 جوجه اردک زشت سابق که تمام اراده خود را برای تبدیل شدن به قوهای زیبا جمع آوری کردند

 

"من به تغییر خودم از 14 سالگی به 27 سالگی افتخار می کنم."

13 جوجه اردک زشت سابق که تمام اراده خود را برای تبدیل شدن به قوهای زیبا جمع آوری کردند

 

"من در عکس سمت چپ 15 و در عکس راست 27 هستم. 

13 جوجه اردک زشت سابق که تمام اراده خود را برای تبدیل شدن به قوهای زیبا جمع آوری کردند

 

وقتی آریشگرم رو عوض کردم

13 جوجه اردک زشت سابق که تمام اراده خود را برای تبدیل شدن به قوهای زیبا جمع آوری کردند

 

"من 15 ساله در سمت چپ هستم. خیلی زمان در ورزشگاه گذاشتم و تغذیه و غذا خوردنم رو عوض کردم  تا ب این مرد  سمت راستی تبدیل شدم

13 جوجه اردک زشت سابق که تمام اراده خود را برای تبدیل شدن به قوهای زیبا جمع آوری کردند

 

"13 در مقابل 21. من عینک و حاشیه احمقانه را گم کردم."

13 جوجه اردک زشت سابق که تمام اراده خود را برای تبدیل شدن به قوهای زیبا جمع آوری کردند

 

بلوغ کمی دیر آمد ، اما ارزش انتظار را داشت. من الان 18 ساله هستم. ”

13 جوجه اردک زشت سابق که تمام اراده خود را برای تبدیل شدن به قوهای زیبا جمع آوری کردند

 

"آنها به عنوان یک شوخی به من" زیبا "می گفتند."

13 جوجه اردک زشت سابق که تمام اراده خود را برای تبدیل شدن به قوهای زیبا جمع آوری کردند

 

"من در 14 و 22 سالگی."

13 جوجه اردک زشت سابق که تمام اراده خود را برای تبدیل شدن به قوهای زیبا جمع آوری کردند

 

"12 در مقابل 22. من در حال حاضر خط فک دارم."

13 جوجه اردک زشت سابق که تمام اراده خود را برای تبدیل شدن به قوهای زیبا جمع آوری کردند

کدام بیشتر تغییر کرده بود؟

با افزایش سن چگونه تغییر کردید؟ عکس های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

brightside

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی