زاپاس

رسانه خبری و تفریحی😂 زاپاس🚨

زاپاس

رسانه خبری و تفریحی😂 زاپاس🚨

زاپاس

زاپاس جذاب ترین مطالب روز

جوک جدید برای این روزهایی قرنطینه ای

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۱۰ ب.ظ

‏اونجای پایتخت که اوج استرس و مشکلاتشون بود بعد بهتاش برگشت گفت نه اینطوری نمیشه پاشید پاشید ...... پاشید جامونو بندازیم بخوابیم :))))))

اون دقیقا شیوه‌ی برخورد من با مشکلات بود

 

 

به رفیقم گفتم تو مگه بی‌شعوری که میخوای بری مسافرت؟

گفت به خدا مجبورم.

گفتم چرا؟

گفت عروسی پسرخالمه.

اونجا بود که فهمیدم کل خاندانشون بی‌شعوره.

 

یکی از خارجی ها توییت زده 

خدای عزیز میشه سال ۲۰۲۰ رو حذف کنیم و دوباره نصب کنیم این ویروس داره ..

 

‏با پدرم گل یا پوچ‌ بازی میکردیم ، گفت جلو مادرت بباز ازم احساس غرور کنم

بردمش ، برگشت به ننم گفت «شیر که پیر میشه بازیچه شغال میشه»

مادرمم گفت «شیر که پیر شد سگم ادعای پادشاهی میکنه»

من که رفتم کرونا بگیرم 

 

خانوم در حالی که جدول حل میکرد از شوهرش پرسید

یک اختراع نام ببر برای جبران اشتباهات بشر

شوهر گفت: محضر طلاق! 

 

 

نظرات  (۱)

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی