زاپاس

رسانه خبری و تفریحی😂 زاپاس🚨

زاپاس

رسانه خبری و تفریحی😂 زاپاس🚨

زاپاس

زاپاس جذاب ترین مطالب روز

به گزارش زاپاس در حالی که شرایط تعداد زنان و مردان تقریباً یکسان بوده است ، خانواده هایی که فقط یک جنس بچه دارند ، همیشه مردم را به این فکر می اندازند که چرا این اتفاق می افتد. 60٪  والدین در ایالات متحده بیش از یک فرزند دارند و بسیاری از افراد در مورد اینکه چند فرزند از یک جنس دارند و چگونه ممکن است یک پسر یا دختر داشته باشند سر خود را می خارند.

ما  کنجکاو بودیم که دلیل این پدیده چیست و آیا خانواده ای که نسل پسران فقط پسر یا فقط دختر دارد می تواند بچه ای از جنسیت دیگر به دنیا بیاورد.

1. داشتن ژن "دختر" یا "پسر" کشف نشده غیرممکن است.

در حالی که اکثر خانواده ها دارای نسبت جنسیتی نامتعادل هستند ، والدین دیگر نمی توانند دختر و پسر را باردار شوند و حتی برخی معتقدند که ژن های دختر یا پسر "خانواده را اداره می کنند". اما محققان هنوز هیچ شواهد و مدارکی پیدا نکرده اند  که ثابت کند برخی خانواده ها به دلیل ژن هایشان فقط می توانند زن و مرد داشته باشند. در برخی از زمان ها ، دانشمندان ممکن است نظر خود را تغییر دهند ، اما در حال حاضر ، به هیچ وجه ژن های خانواده شما نمی توانند تأثیری در این داشته باشند که شما فقط یک جنس بچه دارید.

2. جنسیت را پدر تعیین می کند.

به گزارش ساینس ، چرا برخی از زنان فقط پسر یا فقط دختران به دنیا می آورند

 

در حالی که برخی از افراد معتقدند که جنسیت کودک به مادر بستگی دارد زیرا وی حامل آن است ، اما در حقیقت این امر در دست پدر است. از آنجا که اسپرم ها کروموزوم های هر دو جنس را حمل می کنند ، برخی از اسپرم ها کروموزوم X برای دختران حمل می کنند ، در حالی که دیگران کروموزوم Y را برای پسران حمل می کنند. در حالی که یک زن دارای 2 کروموزوم X است ، جنسیت یک نوزاد تازه متولد شده بستگی به این دارد که کدام اسپرم (X یا Y) وارد تخمک ماده شود.

3. در زمان استرس ، نوزادان دختر شیوع بیشتری دارند.

به گزارش ساینس ، چرا برخی از زنان فقط پسر یا فقط دختران به دنیا می آورند

 

با این حال ، دانشمندان برخی از عوامل را پیدا کرده اند که ممکن است جنسیت را تحت تأثیر قرار دهد. یکی از آنها که ثابت شده که پس از مواقع استرس، مانند بلایای طبیعی، نسبت جنسی تغییر خواهد کرد، داشتن دختران نوزاد بیشتر است. این ممکن است به دلیل استرسی باشد که مادران آینده در معرض آن قرار گرفته اند.

4- خوردن غذای خاص ممکن است منجر به افزایش احتمال دختر شدن شود.

به گزارش ساینس ، چرا برخی از زنان فقط پسر یا فقط دختران به دنیا می آورند

 

ثابت شده است که خوردن برخی غذاها احتمال بارداری دختر را افزایش می دهد. به عنوان مثال ، کاهش نمک و خوردن فراورده های لبنی ممکن است احتمال داشتن یک دختر بچه را افزایش دهد . از طرف دیگر ، مادرانی که رژیم غذایی آنها سرشار از مواد غذایی غنی از سدیم و پتاسیم است ، به احتمال زیاد پسران را به دنیا می آورند.

5- معمولاً اگر مادری فقط از یک جنس بچه داشته باشد ، این فقط یک تصادف است.

به گزارش ساینس ، چرا برخی از زنان فقط پسر یا فقط دختران به دنیا می آورند

 

به طور قطع مشخص شده است که تعادل جنسیتی قرن ها ثابت مانده است و هیچ جنبه ای وجود ندارد که بتواند آن را به میزان قابل توجهی تغییر دهد. خانواده هایی که تعداد زیادی بچه از یک جنس دارند ، نادر هستند اما می توان از نظر آماری توضیح داد. هر کودک 50٪ پسر یا دختر بودن دارد. بنابراین ، به عنوان مثال ، برای 3 کودک ، احتمال مرد بودن همه آنها: 0.5 X 0.5 X 0.5 = 0.125 یا 12.5٪ است.

آیا خانواده ای را می شناسید که فقط پسر یا تنها دختر داشته باشند؟ شما دوست دارید فرزند دختر داشته باشید یا پسر؟

brightside

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی